Efectuarea comenzii
Toate produsele pot fi comandate online. Pasii, pe scurt, sunt: Adauga in Cos -> Vezi cos -> La finalizare comanda.
Plata nu se face in momentul plasarii comenzii. Mura Optics nu proceseaza plati online si nici nu foloseste sisteme externe in acest scop. Pentru a vedea modalitatile de plata, vedeti maijos sectiunea „Plata”.
Daca intampinati probleme la plasarea comenzii, ne puteti contacta fie telefonic, prin intermediul formularului de contact de pe site sau ne puteti trimite direct un mail.
Plata
In cazul ridicarii personale de la sediu, contravaloarea produsului se achita prin transfer bancar.
Daca livrarea se face prin curier, plata se face catre curier la primirea coletului (atat contravaloarea produsului, cat si taxa de transport).
Livrare
Produsele pot fi ridicate personal de la sediul nostru sau pot fi livrate prin posta / curier rapid. Se va folosi curierul rapid (FAN curier) pentru locatii pentru care nu sunt percepute taxe pentru kilometri suplimentari. Lista completa a acestor locatii poate fi consultata aici: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf. Pentru alte locatii se va folosi Posta Romana.
Toate videoproiectoarele comercializate de Mura Optics beneficiaza de garantie.
Perioada de garantie este de 6 sau 12 luni pentru proiector (in functie de modelul ales) si 3 luni pentru lampa acestuia. Perioadele au fost alese astfel incat sa se alinieze cu politica practicata de producatorii si ceilalti vanzatori de videoproiectoare.
Pentru produsele aflate in garantie, transportul se face printr-un curier agreat de comun acord iar costurile sunt suportate de catre Mura Optics. Reparatia (atat manopera, cat si piesele de schimb) sau inlocuirea proiectorului sunt de asemenea suportate de catre Mura Optics. In cazul in care echipa tehnica constata ca defectiunea s-a produs datorita utilizarii necorespunzatoare, garantia nu se mai aplica iar costul transportului va fi suportat de catre dvs. Veti putea beneficia totusi de o reparatie contr-cost daca doriti.
Exemplu de utilizare necorespunzatoare: Utilizare intr-un mediu unde proiectorul se expune la foarte mult praf. In aceste conditii, daca nu este intretinut (curatat de praf in interior) este normal sa apara defectiuni. Defectiunea este considerata a se fi produs din vina clientului, deoarece orice proiector trebuie fie ferit de praf excesiv, fie curatat permanent la intervale de timp recomandate de producator.
Procedura de rezolvare a garantiei:
- Luati legatura cu personalul tehnic prin intermediul formularului de contact.
- Mentionati modelul videoproiectorului, numele dvs, data achizitiei.
- Incercati pe cat posibil sa furnizati cat mai multe detalii despre defectul aparut si conditiile in care s-a manifestat.
- Daca problema se poate rezolva de la distanta (prin intermediul unor setari ale proiectorului), echipa tehnica va furniza informatii telefonice. Daca este nevoie de transportul proiectorului la sediu, vom conveni asupra unei metode si date de livrare.
- Odata ajuns la sediu, se va incerca rezolvarea problemei in cel mai scurt timp posibil. Daca pretul componentelor care trebuie schimbate depaseste pretul proiectorului, se va oferi alt produs cu caracteristici similare.
Garantia nu se aplica in urmatoarele conditii:
- greseli de instalare sau intretinere
- neglijenta sau neatentie (nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare)
- manipulare necorespunzatoare
- interventia unor persoane neautorizate
- accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc
Politica de retur
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. In acest caz consumatorul suporta toate celtuielile legate de transportul produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fata se starea in care au fost livrate.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.